ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 225 .000 ! !

Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

ΔΙΑΓΡΑΜΜΙΣΗ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΩΝ ΚΟΜΒΩΝ ΕΘΝ.ΟΔΟΥ - ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.

  • παρεμβαίνει και γράφει ο Γιώργος Π. Κόλλιας, ενεργός πολίτης Βαρνάβα

Αποτελεί πάγια αντίληψή μου πως οι πολίτες αυτού του τόπου πρέπει να είναι ενεργοί, που σημαίνει να μην παραμένουν παθητικοί θεατές απέναντι στα προβλήματα που δυσχεραίνουν ή ακόμη και θέτουν σε κίνδυνο την ζωή τους, την ζωή των παιδιών τους, των συντοπιτών τους αλλά και γενικότερα του κάθε πολίτη. Η λογική  κάποιος άλλος  «να βγάλει το φίδι από την τρύπα»  είναι μακριά από εμένα.
Δεν είμαι αιθεροβάμων να πιστεύω ότι κάθε παρέμβασή μου μπορεί να λύσει το αντίστοιχο πρόβλημα, να μην πω ότι ελάχιστες από αυτές μπορούν να φέρουν αποτέλεσμα. Αλλά, πιστέψτε με, αξίζει τον κόπο. Κι αν μη τι άλλο είμαι εντάξει με την συνείδησή μου, αφού έκανα αυτό που μπορούσα να κάνω την δεδομένη στιγμή.
Με βάση αυτές τις αντιλήψεις ασχολήθηκα και πάλι με τον παράλληλο της Εθνικής οδού δρόμο για το τμήμα του που η συντήρησή του αποτελεί ευθύνη της «ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.», σύμφωνα με την σύμβαση παραχώρησης, όπως και κατά το παρελθόν είχα κάνει, με θετικά τότε αποτελέσματα (ΕΔΩ σχετικά).
Συγκεκριμένα απέστειλα επιστολή στην εταιρία «ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» με την οποία απαιτώ την ανανέωση της διαγράμμισης στους κόμβους (φανάρια) Πολυδενδρίου και Αγ. Στεφάνου.
Όσοι συμπολίτες διέρχονται από τα σημεία αυτά θα έχουν διαπιστώσει ότι πλέον δεν υπάρχει η διαγράμμιση με αποτέλεσμα τα οχήματα να κινούνται ανεξέλεγκτα, με σοβαρούς κινδύνους σύγκρουσης.
Συγκεκριμένα η επιστολή αναφέρει:

«Κύριοι
Κινούμαι  κατά την μετάβαση και την αποχώρηση στην δουλειά μου στην διαδρομή Βαρνάβας – Αγ. Στέφανος καθημερινά.
Έχω διαπιστώσει    ότι η διαγράμμιση στο παράλληλο της Εθνικής οδού οδικό δίκτυο είναι σχεδόν ανύπαρκτη με όποιους κινδύνους συνεπάγεται αυτό για τα διερχόμενα οχήματα. Ιδιαίτερο πρόβλημα παρουσιάζεται σε δύο σημεία. Το πρώτο βρίσκεται στην «διασταύρωση Πολυδενδρίου» (φανάρια) και το δεύτερο στην «διασταύρωση Κρυονερίου» (φανάρια) του παράλληλου οδικού δικτύου.
Έχω παράλληλα διαπιστώσει την τοποθέτηση από την εταιρία σας, πινακίδων με την ένδειξη «όρια έργου παραχώρησης», στα πλαίσια της απαράδεκτης – κατ΄ εμέ - σύμβασής σας με το Ελληνικό Δημόσιο, γεγονός που σημαίνει ότι ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ για την πραγματοποίηση των έργων που απαιτούνται στα σημεία αυτά.
Είμαι κάθετα αντίθετος με την παραχώρηση και την εκμετάλλευση των δρόμων ΜΑΣ από την εταιρία σας και θεωρώ ότι οι δρόμοι ανήκουν στον Ελληνικό λαό. Όμως μέχρι  να επιστρέψουν οι δρόμοι στους πραγματικούς ιδιοκτήτες τους, στους Έλληνες πολίτες, είστε υπεύθυνοι για την συντήρησή τους.
Είναι προφανές ότι οι δρόμοι ΜΑΣ δεν σας παραχωρήθηκαν απλά και μόνο για να εισπράττετε χρήματα, αλλά για να τους ΣΥΝΤΗΡΕΙΤΕ.
Απαιτώ λοιπόν την ΑΜΕΣΗ ΔΙΑΓΡΑΜΜΙΣΗ ΤΟΥ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΟΣ στα δύο προαναφερόμενα σημεία, με τα χρήματα που, παράνομα κατά την άποψή μου, εισπράττετε από τα διόδια.
Σε αντίθετη περίπτωση ΣΑΣ ΚΑΘΙΣΤΩ ΥΠΕΥΘΎΝΟΥΣ για όποιο ατύχημα ενδεχόμενα προκύψει, στα σημεία αυτά, σε εμένα, τα μέλη της οικογένειάς μου και τους συμπολίτες μου, κατοίκους της Βορειανατολικής Αττικής και για όποιες συνέπειες έχει αυτό (σωματικές βλάβες, υλικές ζημιές κ.λ.π.).
Παρακαλώ να μου γνωρίσετε εγγράφως το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης των προαναφερομένων εργασιών.»


Εννοείται ότι αφ΄ ενός μεν θα παρακολουθώ το ζήτημα συνεχίζοντας την πίεση προς την εταιρία και ενημερώνοντας παράλληλα το αντίστοιχο Υπουργείο, αφ΄ ετέρου θα αναρτώ στο διαδίκτυο κάθε εξέλιξη (απάντηση της εταιρίας κ.λ.π.), έτσι ώστε όσοι ενδιαφερόμενοι πολίτες να ενημερώνονται για τις όποιες εξελίξεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝ. ΑΡΧΗΣ" ΕΚΛΕΙΣΕ
ΨΗΦΟΙ: ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ: 2 (3,2%) - ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 4 (4,8%) - ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΧΙ: 51 (82,3% - ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 4 (6,5%) - ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ: 2 (3,2%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ: 8% - ΑΠΟΛΥΤΑ & ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ: 88,8%

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΡΝΑΒΑ" ΕΚΛΕΙΣΕ.

ΨΗΦΟΙ: ΝΑΙ: 26 (84%) - ΟΧΙ:
5 (16%)

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ "ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ;" ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΨΗΦΟΙ:
ΚΑΤΑ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2": 26 (52%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2"
: 24 (48%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ: 22 (58%)
ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ: 16 (42%)

(βλέπε στην στήλη "ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ")